Ben Beemster start servicebedrijf

HEERHUGOWAARD - Ben Beemster Service is een nieuw elektronicaservicebedrijf dat sinds kort gevestigd is aan de Geeststraat 10 in Heerhugowaard.

Ben is vijfentwintig jaar lang eigenaar van Beemster Expert in Heerhugowaard geweest. In die periode heeft hij lastige technische klussen uitgevoerd en heel wat defecten en bedieningsfouten opgelost aan bijvoorbeeld computers, televisies, radio's en antenne-installaties. De Expertwinkel is helaas sinds februari gesloten. De afgelopen maanden heeft Ben echter niet stilgezeten. Hij startte een nieuw bedrijf op dat zich onder meer toelegt op het oplossen van allerhande problemen die je tegenkomt bij elektrotechnische apparaten, antenne-installaties en computernetwerken. Ook het inbouwen van elders gekochte inbouwapparaten behoort tot zijn werktaken. Leuke opsteker is dat sinds kort bij inbouwen het lage btw-tarief voor arbeidsloon geldt.

Dus wie een probleem heeft met een apparaat of installatie doet er goed aan Ben Beemster te bellen. Het maakt niet uit waar het apparaat gekocht is of wie er eerder aan heeft gewerkt. Maak een afspraak zodat Ben langs kan komen om het probleem te bekijken en op te lossen. Dat kan indien nodig ook in de avond of in het weekend gebeuren.

Meer weten? Kijk op www.beemster.org, bel 06-14452963 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ben Beemster, expert in technische klussen. (foto Vincent de Vries/Rodi Media)

Joomla SEF URLs by Artio